Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-08 23:04:58
4/8/2016 22:49, Bronco rašė:

> Ir kas čia neaiškaus? Leis tau "gramą žolės atsivežt", turės leist
> visiems po gramą atsivežt, nes įstatymas arba galioja visiems, arba
> niekam. Aš asmeniškai nieko prieš, jei tu surūkysi nors ir kilogramą
> žolės, bet aš prieš, kad ji tokiu būdu "po gramą" atvežtą siūlytų ant
> kiekvieno miesto kampo.
>
> IMHO, tai kad visuomenėje paplitę žalingi alkoholis su rūkalais dar
> nereiškia, jog papildomai reikia leisti ir mažiau žalingus. Pakanka ir
> šių dviejų.
>
> Nežinau kas tas "karvalolis", spėju, kažkoks vaistas. Jei jis
> [...]
Tai jei kažkas ant kampo siūlys, tada tą ir baust, o čia kažkokia
profilaktinė prevencija, kai dėl kelių procentų, kurie veš ir siūlys,
prevenciškai baudžiami visi. Gal vertėtų pagal analogiją dėl pimpalų
turėjimo, prevenciškai prieš prievartavimus, visiems baudelę plius
pimpalą apkapoti?
Kad ant kiekvieno kampo nesiūlytų, reikalinga viską legalizuoti, pakuoti
aiškiomis dozėmis, švarią gamykloje susintetintą medžiagą su aiškią
instrukciją ir pardavinėt specparduotuvėse ar vaistinėse. Psichotropines
medžiagas vartoje daugiau nei pusė pasaulio, jos visuomet būdavo
vartojamos ir senovėje. Patirti pasikeitusios sąmonės būseną yra vienas
iš didžiausių žmonių instinktų, jo neįmanoma sukontroliuoti, laikas būtų
tai suprasti. Plius kiekvienas yra savo kūno savininkas ir gali ką nori
su juo daryti (pasirodo, ne ką nori). Jei vienam smagu šokti su
parašiutu ar seksas, tai kitam gal smagiau yra tam tikra psichotropinė
medžiaga. Ir neaišku, kokios moralinės normos verčia pirmus laikyti
"normaliais", o paskutinį - nusikalteliu ar ligoniu. Beje, SSRS laikais,
rodosi, ir sekso nebuvo, visgi liberalėjam .. :)

"Korvalolis" - tai musų močiučių vaistas, kone kiekviena jų tokių lašų
turėjo pas save aptiečkoje. Uždraustas todėl, kad į jo (originalaus)
sudėtį įeina psichotropinė kontroliuojamoji medžiaga. Dabartinis
korvalolis gaminamas be šitos medžiagos, bet ir poveikis jo dėl to,
žinoma, pakito.