Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: [mikro]
Data: 2011-09-02 13:37:07
tai su tele2 tavo minimas bajeris senei jau yra, bet dabar tai isvis pizdiec
prasidejo, pats buvau apsales
vienu zodziu, cia viena biudzetine istaiga pabaige sutarti su omniu ir
paskelbe viesaji paslaugoms isigyti, nu ir aisku laimejo tele2.
perkele visus numerius (~70) nu ir prasidejo cirkai.
skambini, signalas yra, o telefonas neskamba! ir taip kas koki 10-ta
skambuti...
galvojau, cia mano e52 achujeli, pasirodo nivelnio, ir kitems taspats, tai
nezinau, surasem rasta tele2, laukiam kas cia bus, nors jie patys kryzium
stojosi, kad negali sitaip buti...

"ManXP"  wrote in message news:j3i8jt$ohd$1@trimpas.omnitel.net...

Ne tik Omnitel bedos uzpuole. Man paskutini menesi su Tele2 problemos - kai
kas nors bando man paskambint, gauna pranesima "telefonas isjungtas arba uz
rysio ribu". Tada man uz keliu sekundziu ateina SMS su tekstu "Jums skambino
XXX" ir vos ta SMS ateina, zmogus jau gali man prisiskambint.

"Glebas"  wrote in message news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net...

Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel.
Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2
abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas
šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą,
kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar
teisingai renka numerį.
Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą jau
prisiskambino...
Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po
truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau
žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai.
Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų aptarnavimo
centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2
abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel
viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti kaip
man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man
neprisiskambino.
Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, o
ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi.
Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, kaip
kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir man
dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių
tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant  į tai kliento. Tele2 ko
gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo
pagalbos :)
Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia
surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :)