Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Didzkis
Data: 2011-08-30 13:35:44
tai kreipkis į  RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBĄ

jei jau Omni ir Tele2 tamstai nepadeda.



On 2011.08.30 12:26, Glebas wrote:
> š esu to operatoriaus klientas. Jis suinteresuotas, kad būčiau tokiu ir toliau ir turėtų nors
> truputį pasistengti, kad būčiau patenkintas. Šiuo atveju frazė "gal Tele2 pasistengs, mes padarėme
> viską ką galėjome" ir "Kreipkitės į Tele2" man panaši į slėpimasi krūmuose. Aš nežinau kur problema,
> aš žinau tik tai, kad ji yra. Ir jei tai kartosis, eisiu pas kitą operatorių, kur man jau
> prisiskambins.