Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Modestas
Data: 2011-08-31 14:18:30
"Glebas"  parašė naujienų news:j3l4u8$ilr$1@trimpas.omnitel.net...

Bet matyt aš galiu pasitelkti krištolinį rutulį arba mesti kauliukus ir
nuspėti kas ir kada man dar neprisiskambino...
Jei nebūčiau sužinojęs iš draugų kad taip vyksta, tai ir toliau ramiai
praradinėju skambučius ir jokie mano interesai nepažeidžiami, mano
operatoriui nusišikt...jo, įdomiai gaunasi

"Modestas" <modestas@echelon.se> wrote in message

> Bet jie nežino ar tikrai buvo telekomunikacinis įvykis. Taip kad,
> nagrinėjimą turi pradėti iniciatorius.

Aš asmeniškai tokioje situacijoje imčiau agresyviai ginti savo interesą ir
kaip vienintelį komunikacijos kanalą pradėčiau naudoti gūglę+ arba
snukiaknygę.