Tema: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Glebas
Data: 2011-08-30 09:42:31
Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel.
Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2 
abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas 
šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą, 
kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar 
teisingai renka numerį.
Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą jau 
prisiskambino...
Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po 
truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau 
žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai.
Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų aptarnavimo 
centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2 
abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel 
viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti kaip 
man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man 
neprisiskambino.
Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, o 
ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi.
Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, kaip 
kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir man 
dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių 
tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant  į tai kliento. Tele2 ko 
gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo 
pagalbos :)
Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia 
surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :)