Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Korke
Data: 2011-08-31 14:52:07
On 2011.08.31 14:14, Modestas wrote:
> "Modestas" <modestas@echelon.fi> wrote in message

> Gali nuskambėti kiek ironiškai, bet atrodo kaip priklausomybė nuo
> telefono. O jei pačiam paskambinti draugams paklausti ar nėra kokių
> naujienų?

irgi ne ka maziau:
Kaip gaila Modestai, kad turi tik kelis draugus kuriu tai gali uzklausti
ar yra naujienu. Kitiems tai uzimtu ne maziau nei pusdieni ar daugiau.
Ir aplamai apie klientus kalba buvo neprisiskambinancius, o ne draugus.

Ta linkme sekant, xulish turiu skambint i Omnio suporta, ar jiems vpadlu
man kas savaite paskambint ir paklaust "ar viskas gerai? gal yra kokiu
skundu ar pageidavimu" ?