Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Modestas
Data: 2011-08-31 14:14:01
"Glebas"  parašė naujienų news:j3kqh6$bm$1@trimpas.omnitel.net...



"Modestas" <modestas@echelon.fi> wrote in message
news:j3jemg$kcj$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> Nū tai tie draugai turi kreiptis į savo operatorių Tele2, kad anas
> ištrauktų skambučių treisus ir su jais kreiptųsi į Omnitel
>
>Modestai, mano klausimas toks ir yra - kaip pasakyti tai skambinančiai
pusei, kad jie kreiptusi, jei nežinau kiek tokių yra ir kas jie? Žinau du.
Jiem pasakiau. O kiti? Jie elementariai gali tiesiog ištrinti mano tel.
numerį ir tiek. Gerai, kad šie man parašė el. paštu ir pranešė apie tai, o
kiek tokių, kurie man nepranešė?

Galiu tiems dviems patarti registruoti skundą arba pareiti į mažiau apkrautą 
tinklą

>> O kam? Jų klientas susiduria su problemomis, lai ir "birbina" savo
> tiekėją.
>
>Su problemomis susiduriu aš, nes aš nesulaukiu skambučių, kurių, gali būti,
man reikia daug labiau negu skambinantiems.

Gali nuskambėti kiek ironiškai, bet atrodo kaip priklausomybė nuo telefono. 
O jei pačiam paskambinti draugams paklausti ar nėra kokių naujienų?