Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: test
Data: 2011-08-30 17:15:53
Na nemanau. Koki pranesima grot skambinanciojo MSC nustato pagal klaidos
koda. Jei gauna "subscriber not exist" groja kad nera tokio userio. Jei is
HLR gauta informacija grazina neteisinga VLR ir bandai kreiptis neteisingu
VLR'u gauni 'subscriber not exist'.
Kad telefonas yra isjungtas buna tada kai numeris zinomas bei
issiregistraves is visu VLR. tai yra HLR grazina kad unregistered. Cia kita
situacija.
Siaip jei rimciau tai dabartines bedos visiem operatoriam pradejo lyst del
to kad operatoriai prisipirko Huawei stociu ir kol viskas bus istestuota dar
visokiu idomybiu gali but :).