Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: unce
Data: 2011-08-30 13:08:37
issisprendzia isjungus telefone 3G rysi.

"NJ" <nir@centras.lt> wrote in message 
news:j3i9mc$q87$1@trimpas.omnitel.net...
> Tas pats ir su Bite...
>
> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message 
> news:j3i8jt$ohd$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ne tik Omnitel bedos uzpuole. Man paskutini menesi su Tele2 problemos - 
>> kai kas nors bando man paskambint, gauna pranesima "telefonas isjungtas 
>> arba uz rysio ribu". Tada man uz keliu sekundziu ateina SMS su tekstu 
>> "Jums skambino XXX" ir vos ta SMS ateina, zmogus jau gali man 
>> prisiskambint.
>>
>> "Glebas"  wrote in message news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel.
>> Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2
>> abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas
>> šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą,
>> kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar
>> teisingai renka numerį.
>> Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą 
>> jau
>> prisiskambino...
>> Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po
>> truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau
>> žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai.
>> Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų 
>> aptarnavimo
>> centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2
>> abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel
>> viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti 
>> kaip
>> man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man
>> neprisiskambino.
>> Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, 
>> o
>> ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi.
>> Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, 
>> kaip
>> kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir 
>> man
>> dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių
>> tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant  į tai kliento. Tele2 
>> ko
>> gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo
>> pagalbos :)
>> Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia
>> surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :)
>