Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: test
Data: 2011-08-30 11:43:24
Pirma as tikrai nei Omnitel nei Tele2 klientas todel tikrai saliskumu prasau
nekaltint :). Antra tenka dirbt su operatoriais todel manau kad tu neteisus.
Na dabar paziurek is kitos puses. O kaip omniteliui zinot kada kas ir kodel
tau neprisikambino? gal skambutis isvis iki jo nedaeina? Todel manau kad cia
turetu pradet aiskintis Tele2 kartu su tavo draugu normaliai aprasyta
problema (neuztenka kazkada nepavyko paskambint) :). Siaip kiek zinau
"gandu" lygyje cia yra Tele2 problemos ir ne vien su Omnitel tai susije,
Bites abonentam irgi Tele2 kartas negali paskambint. As manau siuo atveju
tau kaltint omnitel nera etiska, nes kai tu pasakai man kazkas kazkada
nepsisikambino isivaizduok save ju vietoj kaip jiem ieskot problemos kai
skambinantysis net ne ju tinklo vartotojas, gal jis isvis neskambino. Viskai
kita situacija buna kai tu sakai skambinau tada ir tada, pasake kad
abonentas nepasiekiamas nors zinau 100% kad jis buvo telefona isijunges ir
pan. Tada tu esi ju tinklo vartotojas, jie bet kokiu atveju mato tavo
skambuti zino meluoji tu ar ne (kas labai daznai pasitaiko - vartotojai
labai megsta gerokai sutistint spalvas). Tada bent jau galima tikrint tavo
iseinancius skambucius ziuret ka atsake kitas operatorius ir pan., o dabar
as lygiai ta pati tau sakyciau. Tegu kreipiasi pas savo paslaugu tiekeja tas
kuriam nepavyko su normaliu problemos aprasymu.