Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: VNO
Data: 2011-09-01 15:41:22
> Skamba ne ironiškai, o kvailai tiesą sakant. Aš moku už paslaugą ir noriu ją
> gauti. Techninės problemos yra ne mano, kaip vartotojo, rūpestis.
> Draugams pasiskambinu, bet ir jie nori man pasiskambinti, jei tai nesigauna,
> gali labai nuliūsti :)

nu tipo sedi tu darbe ir lauki kliento.
o klientas neatvaro, nes JO masinne benzinas baigiasi.

tada tu skambini savo bossui ir prasai sutvaryti si reikala.
o kai jis pasako. kad problema ne jusu sitaigoje, ne jame ir tavyse (ar musyse), bet kliento masinoje kuri nera, tu labai lieki nepatenkintas :D

vat taip viska atrodo is salies.

VNO