Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: test
Data: 2011-08-30 12:10:47
"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
news:j3i88a$ns6$1@trimpas.omnitel.net...

> "test" <svidma@gmail.com> wrote in message
>
> Puiku

> Pateikiau konkrečius laikus ir konkrečius numerius. Man atsakė, kad tokių
> problemų turi ir kiti Omnitel klientai.

Siaip jeigu manai kad Omnitel nesuinteresuotas kad butu sujungtas skambutis
klysti. jis uztai gauna pinigus is kito operatoriaus, ir cia visai nemazas
biznis. Tai jei Omnitel nemato kad kad toks numeris tau skambino is principo
ka Omniteliui daryt? Jie gali tik oficialiai kreipris i tele2 su detaliais
trace ir pan, kuriu jie manau deja net neturi.

> [...]
>
> Kaip ir rašiau - pateikti konkretūs numeriai (kuriuos žinau kada
> skambino). Kiek tokių, kurių nežinau, kad neprisiskambino, bijau ir
> pagalvoti...

> Dar kartą pakartosiu, gal kiek aiškiau. Tavo numeris yra žinomas tam
> tikrais klausimais. Kartais skambina žmogus, kurio net nepažįsti. Jis
> išgirsta, kad toks numeris nenaudojamas. Ne kad nepasiekiamas, o kad tokio
> apskritai nėra. Ką jis daro? Trina numerį kaip neteisingą ir nebeskambina.
> Kiek problema? Mano, nes negaunu skambučių. Į kur man kreiptis? Į savo

Ir tu manai kad tavo Operatorius ispres problema kuri didziausia tikimybe
yra pas kita operatoriu?
Omnitel negali isprest problemos jei neturi jokios indikacijos apie skambuti
o siuo atveju esu tikras kad neturi nes kitaip negrotu skambinanciajam
pranesimo kad numeris nenaudojamas. Skambucio ivykis tinkle ivyksta tik
tokiu atveju jei numeris tavo tinkle yra aprasytas ir po sio ivykio kad
numeris nenaudojamas pranesimo but nebegali. Greiciausia HLR atsako kad
numerio nera per MAP protokola, o jo trace operatorius tikrai nesaugo. Todel
pirmiausia tele2 operatorius turi pasakyt kodel jis nesujunge ( nerado
numerio bendroj duomenu bazej, HLR omnitelio atsake kad nera numerio ir
nieko isvis nesake ir pan), variantu galybe. Nesakau kad omnitel labai jau
geras problemu sprendime.