Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Glebas
Data: 2011-08-30 11:50:18

"test" <svidma@gmail.com> wrote in message 
news:j3i7rc$n4k$1@trimpas.omnitel.net...
> Pirma as tikrai nei Omnitel nei Tele2 klientas todel tikrai saliskumu 
> prasau nekaltint :).

Puiku

>Antra tenka dirbt su operatoriais todel manau kad tu neteisus.
> Na dabar paziurek is kitos puses. O kaip omniteliui zinot kada kas ir 
> kodel tau neprisikambino? gal skambutis isvis iki jo nedaeina?

Pateikiau konkrečius laikus ir konkrečius numerius. Man atsakė, kad tokių 
problemų turi ir kiti Omnitel klientai.

>Todel manau kad cia turetu pradet aiskintis Tele2 kartu su tavo draugu 
>normaliai aprasyta problema (neuztenka kazkada nepavyko paskambint) :).

Gerai, jei skambina pažįstamas. Jei skambina žmogus dėl darbinių reikalų, 
jis tiesiog ištrins numerį ir nebeskambins. Toks scenarijus man netinka.

>Siaip kiek zinau "gandu" lygyje cia yra Tele2 problemos ir ne vien su 
>Omnitel tai susije, Bites abonentam irgi Tele2 kartas negali paskambint. As 
>manau siuo atveju tau kaltint omnitel nera etiska, nes kai tu pasakai man 
>kazkas kazkada nepsisikambino isivaizduok save ju vietoj kaip jiem ieskot 
>problemos kai skambinantysis net ne ju tinklo vartotojas, gal jis isvis 
>neskambino.

Kaip ir rašiau - pateikti konkretūs numeriai (kuriuos žinau kada skambino). 
Kiek tokių, kurių nežinau, kad neprisiskambino, bijau ir pagalvoti...

>Viskai  kita situacija buna kai tu sakai skambinau tada ir tada, pasake kad 
>abonentas nepasiekiamas nors zinau 100% kad jis buvo telefona isijunges ir 
>pan. Tada tu esi ju tinklo vartotojas, jie bet kokiu atveju mato tavo 
>skambuti zino meluoji tu ar ne (kas labai daznai pasitaiko - vartotojai 
>labai megsta gerokai sutistint spalvas). Tada bent jau galima tikrint tavo 
>iseinancius skambucius ziuret ka atsake kitas operatorius ir pan., o dabar 
>as lygiai ta pati tau sakyciau. Tegu kreipiasi pas savo paslaugu tiekeja 
>tas kuriam nepavyko su normaliu problemos aprasymu.

Dar kartą pakartosiu, gal kiek aiškiau. Tavo numeris yra žinomas tam tikrais 
klausimais. Kartais skambina žmogus, kurio net nepažįsti. Jis išgirsta, kad 
toks numeris nenaudojamas. Ne kad nepasiekiamas, o kad tokio apskritai nėra. 
Ką jis daro? Trina numerį kaip neteisingą ir nebeskambina. Kiek problema? 
Mano, nes negaunu skambučių. Į kur man kreiptis? Į savo operatorių.

Dar kartą kartoju, kad tokių skundų omnitelis turi ne vieną, kaip supratau 
iš konsultantų. Vieno abonento nusiskundimas yra mažiau svarus negu 
pasiaškinimas tarp dviejų tinklų. Plius vakar skambinau į tele2, jie jokių 
problemų su nurodytais numeriais pas save nemato.

Kur aš neteisus ir kur tada blyn kreiptis, kad būti teisiam???