Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: NJ
Data: 2011-08-30 12:14:52
Tas pats ir su Bite...

"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message 
news:j3i8jt$ohd$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne tik Omnitel bedos uzpuole. Man paskutini menesi su Tele2 problemos - 
> kai kas nors bando man paskambint, gauna pranesima "telefonas isjungtas 
> arba uz rysio ribu". Tada man uz keliu sekundziu ateina SMS su tekstu 
> "Jums skambino XXX" ir vos ta SMS ateina, zmogus jau gali man 
> prisiskambint.
>
> "Glebas"  wrote in message news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel.
> Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2
> abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas
> šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą,
> kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar
> teisingai renka numerį.
> Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą 
> jau
> prisiskambino...
> Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po
> truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau
> žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai.
> Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų aptarnavimo
> centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2
> abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel
> viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti 
> kaip
> man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man
> neprisiskambino.
> Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, 
> o
> ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi.
> Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, kaip
> kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir man
> dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių
> tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant  į tai kliento. Tele2 ko
> gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo
> pagalbos :)
> Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia
> surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :)