Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-08-30 16:48:36
IHHO tokias problemas operatoriai turėtų registruoti ir spręsti kartu, 
netampant kliento.

"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message 
news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net...
> Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel.
> Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2 
> abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas 
> šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą, 
> kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar 
> teisingai renka numerį.
> Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą 
> jau prisiskambino...
> Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po 
> truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau 
> žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai.
> Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų aptarnavimo 
> centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2 
> abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel 
> viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti 
> kaip man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man 
> neprisiskambino.
> Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, 
> o ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi.
> Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, kaip 
> kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir man 
> dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių 
> tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant  į tai kliento. Tele2 ko 
> gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo 
> pagalbos :)
> Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia 
> surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :)