Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Glebas
Data: 2011-08-30 16:43:22

"test" <svidma@gmail.com> wrote in message
news:j3inr9$k86$1@trimpas.omnitel.net...
> Vienu zodziu diskusija beprasme. Omnitel kreiptusi i Tele2 tuo atveju jei
> tu negaletum paskambint i tele2, dabar kai tau is tele2 negali paskambint
> Omnitel cia gali sakyt kad cia tele2 problema ir is principo jie teisus.

Na jo. Omnitel klientams negali paskambinti Tele2 klientai, tai jau ne
vienetinis reiškinys ir px, negi Omnitel tai rūpi, negi Omnitel abonentai
nukenčia? Gera logika.

> Kad turet kazkokia nauda, kaip jau kazkas minejo issijung 3G ir tikrai
> problemos turetu dingt.

3G išjungtas (jei čia kalbam apie internetą). Įjungiu tik labai retai, kad
prisijungti prie interneto pasitikrinti paštui.

>Greiciausia yra taip kad Tele2 HLR nera itrauktas i trusted sarasa tam
>tikrom UMTS stotim ir jei tu esi prisijunges prie tos stoties taves nemato.
>2G tinklo padengimas jau senas ir patikrintas todel turetu viskas veikt
>gerai.

Tai čia irgi mano problema, ar kaip? Čia irgi aš turėčiau paskambinti į
Tele2 ir sakyti "chebra, manau, kad jūsų HLR neįtrauktas į trusted sąrašą
Omnitelyje, tai gal imkit ir pasitaisykit"? Ar tai vis tik turėtų tvarkytis
abu operatoriai tarpusavyje?