Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Glebas
Data: 2011-08-31 22:57:15
Na bet žiek, o kaip pats vertintum situaciją, būdamas tiesiog kažkurio
operatoriaus abonentu?
Sąlygos:
1. Esi operatoriaus A abonentas. Sužinai,kad tau neprisiskambina iš
operatoriaus B.
2. Neprisiskambinantieji girdi pranešimą, kad tavo numeris neegzistuoja
3. Apie tai informuoti abu operatoriai. Abu tvirtina, kad pas juos
viskas gerai. Vienas į kitą kreiptis nenori (bent jau konsultantai taip
sako)
4. Tu nežinai kas tau bando paskambinti ir neprisiskambina, bet tavo
operatorius pataria pasakyti tiems skambinantiems, kad jie kreiptųsi į
savo operatorių
5. Tavo operatorius teigia, kad tu nepatiri jokių nepatogumų, nes tu
gauni kokybišką paslaugą

Tikrai nuoširdžiai geras jausmas būtų?