Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Glebas
Data: 2011-08-31 23:07:06
Modestai, gal galima per čia, ar asmeniškai kažkaip, konkrečių patarimų
kaip elgtis, kad mano problema dingtų ir būčiau baisiai patenkintas, man
prisiskambintų?
Šiandien man vėl neprisiskambino, išgirdo, kad mano numeris
neegzistuoja. Paprašiau būtinai registruoti tą skundą Tele2 klientų centre.
Tiesą sakant man neįdomu kaip tai daroma. Man reikia ,kad
prisiskambinčiau aš ir jei man skambina, tai man prisiskambintų. visi
ten keisti išvardinti stočių bendravimo terminai man neįdomūs šiuo
atveju... Jokių super reikalavimų nekeliu, nu bet blet, kai man bando
prisiskambinti mano brangioji ir jai nesigauna, tai jama didelis pyktis...
Ką dar galiu padaryti?

Paštas tikrais jei ką.