Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: dzonis
Data: 2011-08-31 10:23:43
Na as ta ir padariau ,gal tik paaiskinau netaip :) Kai padariau GSM only -
nebeliko nepasiektu skambuciu.

"test"  wrote in message news:j3kjt5$l3e$1@trimpas.omnitel.net...

3G (UMTS) balsui ir wifi nieko bendra neturi. Turiu itarima kai saket kad
atjungta 3G is tikro esat isjunge mobile data. kalba eina apie kita dalyka,
network mode ir interneta vartojimo budas cia nesusijes. Pagal default
nustatymuose yra auto (tai yra 2G arba 3G pagal tai kokia stotis pasiekiama,
prioritetas 3G). Reikia pakeist nustatyma network mode kad naudotu GSM only.