Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: MumZer
Data: 2015-06-04 02:00:44
Esmė tame, kad jei domina kažkuris iš Sigmos - gali rinktis bet kokią
sistemą.
Jei domina koks Nikono ar Canon konkretus egzempliorius - tai tada lieka
tik ta sistema.

Kita vertus.. Nu kiek gali skirtis vienas 85/1.4 nuo kito? Daugiau
skirtumo fotografas ir jo sugebėjimai įneša.. Tai praktiškai - rinkis
bet ką, kas tinka konkrečiam stiliui :)