Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: MumZer
Data: 2015-05-13 09:52:51
Kiekvienas daiktas turi savo paskirtį..

Teko (buvo reikalas) kelionėje (miestai, hikingas) tampytis kuprine
fiksų 1.4, 70-200/2.8 ir FF kūnelį.
Nežiūrint į tai, kad jau pripratęs aš prie kuprinės ir su ja suaugęs -
kelionėje sisteminis su _stabilizuotais_ 16-50+55-210 (3.5-6.3) yra
geriau 98% atvejų..
Klausimas ar daug yra žmonių, kurie likusiais 2% atvejų atsirems į
fotiko, o ne savo sugebėjimo komponuoti, pagauti emociją ar momentą ribas..
Dabartiniai sisteminiai su savo naudotinu iso6400 ir f/4 yra geriau nei
senas su iso3200 ir 2.8, tuo labiau, kad prietemoj ar judantį daiktą tas
pigus DSLR gaudys sunkiau nei sisteminis su 5.6 skyle..

Aišku jei nori plauti foną - tai valio - imti kuo šviesesnius. Bet jie
dar turi neigiamą įtaką sugebėjimams kontroliuoti foną..