Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: Aras
Data: 2015-05-14 20:46:13
Valini per kalnus, nori kalnų ožį nufotkint, o tarp tavęs ir ožio tarpeklis.
Klausimas - kaip padaryti, kad nereiktų subinės judinti ir kad ožys užimtų bent pusę nuotraukos?

Situacijų tokių kelionėj sočiai man pasitaikė. Žiūrint, ką fotkini. Pvz., bažnyčioj lubų freską... Perkelk subinę 5 metrais arčiau, kad gudras.