Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: rimux
Data: 2015-05-11 15:04:20
Jei jau Nikonas, tada nuosirdziai rekomenduociau isigyt ir 35mm fiksa:
http://www.efoto.lt/objektyvas/nikon_afs_dx_35mm_f1.8_g

Kaip turejes sita daikta galiu garantuot dideli WOW, kai palyginsi juo
daryta portreta ant 1.8 diafragmos, su bet kuriuo zumu, ipac kitiniu.
Nes pirkti dslr ir neturet nei vieno fixo, tada jau tikrai gal geriau
sistemini rinktis butu.