Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: Justas M.
Data: 2015-05-10 17:02:07

"Dainiushas"  wrote in message news:minjlb$ka0$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.05.10 02:00, Justas M. wrote:
> Siuo metu randu d3300 uz ~430 eu. Sakyciau tiek butu absoliutus
> maksimumas kiek noreciau isleist.

> o apie objektyvus kas gavojama?

Galvoju, jei pavyks sutaupyt ant kit'o pradziai (dabar pradejau labai linkti
link D3200, nes D3300 neatrodo toks didelis upgreidas), tai sutaupius biski
euru, plius pardavus senuka, butu galima igyt ir nauja objektyva. T.y.
pradziai bus kitinis.

> Del 350D. Jis buvo su kitiniu objektyvu, per tuos daug metu fotkinama
> buvo vis maziau (mokslai->vaikai, etc..zodziu, laiko trukumas). Dabar
> patyliukais buvo issakyta mintis "ech kaip noretusi vel pradet
> fotografuot", del to ir ieskau kazko sviezesnio.

> naujas žaisliukas norą fotografuot pažadins labai trumpam....jei jo iš
> esmės nėra :)

Nesiginciju sitoj vietoj :)

> Kuo man asmeniskai neitiko 350D.
> - Gal klystu, bet man pasirode, kad siais laikais mano telefonas fotkina
> geriau. Galit sakyt, kad "tarpines" beda...

> Na tai nereikia norėt stebuklų iš sudaužyto plastmasinio kitinio
> objektyvo. Nes šiaip optikoj daugiau esmės nei fotoaparato kūnelyje.

Duzes ne stiklas, o plastikine dalis...del to labai siaip sau veikia
autofocusas...fotkinama budavo su manualu. Sutinku, kad su padoriu objektyvu
fotikas dziugintu labiau...bet nesinori dabar pradet "seno golfo"
tiuninguot.

> - Beviltiskai letas traukiant nuotraukas is jo

O tu dar WiFi nori.... normaliai tai išimi kortelę, kiši į skaitytuvą ir
nusikrauni. Nors nenustebčiau, jei tavo atveju stabdo ne fotikas, o
turima kortelė.

> Šiaip, IMHO prasmingiau tuos 430€ būtų išleis normaliam objektyvui ant
> turimo Canon'o

Pasvarsysiu apie sita...bet kol kas minties del naujo set'o dar neapleidziu
:) Aciu

Jei noreciau pirkti D3200 +18-55 VR II kit'a  (340eu)... ar yra kazkas is
alternatyvu I ka dar paziuret ?