Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: MRT
Data: 2015-05-11 11:07:55

> Galvoju, jei pavyks sutaupyt ant kit'o pradziai (dabar pradejau labai linkti
> link D3200, nes D3300 neatrodo toks didelis upgreidas), tai sutaupius biski
> euru, plius pardavus senuka, butu galima igyt ir nauja objektyva. T.y.
> pradziai bus kitinis.

+100Eur ir kiek padoresni/universalesni objektyva turetum:
http://www.skytech.lt/vba330k005-nikon-d3200-veidrodinis-fotoaparatas-afs-18105mm-3556g-objektyvu-p-122699.html

http://www.mikasbinkis.lt/straipsniai/dslr#makers
Tai visgi, ką pirkti ? Kadangi net ir visą straipsnį perskaitę (arba patingėję skaityti)
kartais yra pasimetę, papildomai pateiksiu keletą trumpų rekomendacijų:

* Taigi, tarkim jūs esate statistinis lietuvis, kuris ieško nesudėtingo naudoti, gera nuotraukų kokybe pasižyminčio
veidrodinio fotoaparato šeimos, buities ar kelionių vaizdams įamžinti. Nepriklausomai ar perskaitysite čia, ar
parašysite man laišką, o gal ir paskambinsite, aš visada rekomenduosiu Nikon D3300 su 18-105 VR objektyvu.
Tai vienas draugiškiausių veidrodinių aparatų pradedantiesiems su itin universaliu (turint omeny kainą) objektyvu
ir bene geriausias man žinomas kokybės / kainos variantas. Jei dar pavyks rasti parduotuvėse,
kaip pigesnę alternatyvą galite rinktis ir Nikon D3200 su 18-105 VR objektyvu.

Canon 600D, kur kazkas siule - turetu vartoma ekraniuka.. kartais pravercia.. jei nori jo is Nikon - reik D5***.
Jei dar sviesu fix'a noretum, tai Canon 50mm/F1.8 atsieina pigiau nei Nikon'inis..

http://www.skytech.lt/9127b021-canon-eos-1200d-veidrodinis-fotoaparatas-efs-1855mm-3556-objektyvu-p-182185.html
Galima apsimesti, kad jis gan panasus i 600D, bet ekranas prastesnis (tasku tik 460k ir nesivarto ekraniukas).
http://snapsort.com/compare/Canon-600d-vs-Canon-EOS-1200D/specs << truputi daugiau skirtumu, taciau ir cia ne visi..