Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-05-13 11:36:40
2015-05-13 11:14, Quicker rašė:
> Ir ką stabilizacija duoda realiam gyvenime apart pagadintos ir taip ne
> kosminės kokybės? Vaikai nejuda? Paukščiai nejuda?

Filmuojant tai yra didžiulė pagalba.

Kol turėjau DSLR su stabilizacija, gana dažnai su juo pafilmuodavau.
Paskui pakeičiau sistema į tą, kuri stabilizacijos neturi - nu ir
gaidys, filmavimą teko uzmiršti.

> Stabilizacija reikalinga nebent prietemoj peizažą fotografuoti be stovo,
> bet juk tai betkokiu atveju kvaila :)

Kvaila atrodo kol nepabandai. Pvz aš dažnokai pasinaudodavau
stabilizacijos teikiamais privalumais kai norėdavau kažkiek judančių
objektų išsiliejimo ir prailgindavau išlaikyma iki 1/8 ar pan.