Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: Sniegas
Data: 2015-06-01 20:53:58
Aš vien dėl senų rusiškų objektyvų Canoną pirkau, o kadangi body buvo tik
apie 50 litų pigiau, nei su kitiniu objektyvu, paėmiau ir kitinuką. Dabar
dairausi į Canon objektyvą 10 - 18 mm. Kelionėse mieste fotografuojant
pastebėjau, kad man platumo trūksta, ne viskas, ką noriu nufotografuoti
telpa į kadrą.