Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: MRT
Data: 2015-05-12 17:49:30
> Nūūū žodžiu :) Apsilankiau dar vienoj parduotuvej...apziurejau sisteminius.
> Parode man palyginimui Olympus ...M10 palyginimus is dpreview su kai kuriais
> veidrodziais (kazkas is sito: http://bit.ly/1KEOr6M)..ir paaiskejo, kad
> kokybes prasme sisteminis lyg ir geriau (kaip kazkas anksciau ir minejo).

Koks body matau, koks ISO matau, koks objektyvas palyginimuose?
Su Canon 600D ISO800 galima sakyti stogas, kai rezultatas dar +/-.

> Del to sumasciau, kad nuo vieno kit'o prie kito kit'o (arba su biudzetiniu
> stiklo upgreidu) eiti turbut neverta.

5 metus drozta Canon 1000D (kuris kai kuriuose vietose lenkia ir 350D)
upgrade'inau i 600D.. Upgrade visai dziugina (tarkim objektyvai liko tie patys) ..

> Tai ko gero naujas planas - susigyvent su kai kuriais 350D'uko trukumais
> (gal paupgreidint CF kortele tuo paciu) ir ant jo pakabint kazkokia
> padoresne allround linze. Gal turit kokiu pasiulymu del tokios allround
> linzes ? Allround turiu omeny...kad iseitu is arti nufotkint vaikus ir is
> biski toliau koki pauksti ant sakos kieme. Biudzetas..kokius 200-300 eu.
> Gali but ir kainos skelbimuose.

Gali but sunku suderinti "allround" + "padoresne" + "biudzetine"..

Turi bent jau 18-55mm sena apluzusi objektyva.. nupusk dulkes.. iseik pasivaiksciot..
Pazoomink ir parasyk kiek mm gaunasi situacijose, kai:
xx mm = kad iseitu is arti nufotkint vaikus <<< nes nezinoma kas tas "arti" ir "kiek vaiku"
yy mm = is biski toliau koki pauksti ant sakos kieme << nezinom koks tas tavo "is biski toliau", "kiemas" ir kokie jame "medziai".