Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: MumZer
Data: 2015-05-20 23:50:13
Dar kartą papildau - STABILIZAVIMAS ir aukštas ISO išspaudžia iš naudoto
150€ objektyvo 98% poreikių.

Konkretus pavyzdys:
A. Trumpas 4valandų kilimas nuo 2500 iki 3300m su 7kg kuprine + dar
fejos (nes jau nepatempė) su vandeniu ir maistu vienai dienai.
B. 16km 6 valandų nusileidimas nuo 1200m iki jūros lygio ir fototechnika
16-210 su stabilizavimu telpanti į mažiuką skyrelį krepšyje per petį,
kuriame dėl mažo fotiko dar tilpo gorillapodas, butelis vandens ir antri
batai.

Žinokit, tas antras pasirodė kaip pasivaikščiojimas po miestą. Ir mažiau
šansų į kalnų upelį nuslyst šokinėjant per akmenis.

O miesteliuose trinantis tas mažius išvis pasaka yra..

Ko pasigendu - tai 16mm ant FF platumo. Daugiau jokių priekaištų.