Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: Trolis
Data: 2015-05-10 01:27:40
Taigi reikalavimai -

> -Kainu segmentas mazdaug is auksciau minetu (nors mieliau tilpciau i
> maziau)
> -DSLR (ne sisteminis ar dar koks...nes vertinama paprastoji
> "vintazine" optika)
> -Iki siol turetas Canon, bet kazkurio gamintojo fanklubui
> nepriklausom, papildomu linziu neturim
> -Man asmeniskai labai imponuoja wifi fycersas...t.y. jei to uztektu
> nuotraukom nusikraut be laidu, butu visai smagu.
>
> Pasiulykit dar kokiu modeliu ar siaip paprotinkit..
>
> Aciu

Tai koks gi tas kainų segmentas? Civilizuoti ž-moėns neturi ir nesidomi
nikonais, todeėl tokių kainų nežino ;)

visų pirma, manaui, reiktų išsiaiškinti kokie gi iš tiersų poreikiai.
Pvz. daug metų turėtas 350D su kažkokuiu kitiniu objektyvu? Ten nei
kažkokio super fono plovimo ar kokybės, patogumo nerasta, tai jeigu
neketinama ir toliau tovulėt, tai kam tada pirkt vėl DSLR ir neplanuot
niekada pirkti objektyvų?

Tada jau galvot apie advanced muilinę arba paimti iš kur nors devėtą +
kartu parduodavmą padoresnį objektyvą.

Brandas- tą kurį turi draugas, kaimynas, pageidautina besidomintis ir
turinti sobjektyvų pamatavimui.

Kas yra vintažinė optika ? :/

Pagal poreikius būtent sisteminis arba progresyvi muilinė geriau. nes ir
pigiau ir visą laiką bus po ranka, skirtingai nuo didoko DSLR.