Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: Piktuolis
Data: 2015-06-03 11:38:44
Tas ir yra, kad tavo "stiklai amžiams" yra seni poteriai iš tų pačių
2005-jų. Bullshitt yra pradedant svaigt apie rimtus stiklus ir kaip čia
reikės sutaupyt šimtą eurų po penkių metų. O valdymo patogumas,
fokusavimas, ISO, spalvos - dalykai, kuriuos galima įvertinti jau iš
karto, renkantis aparatą. Dar, kalbant apie objektyvus - visada yra pvz.
Sigmos, gaminamos visoms sistemoms ir dažnu atveju atpisančios
veislinius brolius.