Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: MRT
Data: 2015-06-03 10:26:51

> Diskusija būtų galima, bet jai reikia argumentų, kurių tavo teiginyje
> pasigedau. Bet kuriuo atveju tai ką aš parašiau, tikrai ne bullshit,
> ypač, įvertinus dabartines alternatyvas DSLR'ams. Vis gi, dabar ne
> 2005-ieji...
>
> Pakartosiu, jei neplanuojama domėtis rimtesniais objektyvais, tai
> DSLR'as bus neoptimali investicija į foto techniką, nes tą patį
> rezultatą būtų galima pasiekti žymiai patogiau. IMHO.

Tavo patarimas OK, tačiau jis neskirtas "žaliam".
Todėl ir frazė [Kaip tai atlikti "žaliam"] prie konteksto nelabai..
Biudzetas ~300-400Eur, tai nei stiklams, nei bodžiams ner daug..
Prielaida, kad biudžetininkas taip ims ir "body nupirkai, panaudojai
porą metų ir pasikeitei" ne visada taip lengvai įgyvendinama.

> kai ateis reikalas rinktis rimtesnius stiklus, gali paaiškėti, jog buvo
> pasirinkta ne ta platforma, nes skirtingų gamintojų
> tam tikro tipo objektyvų kainos gali labai smarkiai skirtis

Jei tik šiaip prie progos - tai ir ne taip baisu parduot ir objektyvą keičiant platformą.
O kai ateis laikas ... taigi ta prielaida "body nupirkai, panaudojai porą metų ir pasikeitei"
laisvai transformuojasi i "Nikon_body/kit nupirkai, panaudojai porą metų ar iki tol,
kol atejo laikas rimtesnei optikai bei jai skirti laisvosios santaupos, ir pasikeitei į Canon_FF"

> O jei normalių stiklų pirkti neplanuojama, tai kam tada DSLR?

Čia neužbaigta su alternatyvomis.. bet gal ir ne taip svarbu,
ta prasme DSLR vs alternatyva gal ir ne taip jau ir aktualu šioje temoje.