Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: MRT
Data: 2015-05-13 11:27:48
> Ir ką stabilizacija duoda realiam gyvenime apart pagadintos ir taip ne
> kosminės kokybės? Vaikai nejuda? Paukščiai nejuda?
>
> Stabilizacija reikalinga nebent prietemoj peizažą fotografuoti be stovo,
> bet juk tai betkokiu atveju kvaila :)

Filmuojant (ko nemoka tas 350D), prietemoj... juk ne tik mena pyskint, bet ir buitiniu foto pasidaryt..
Prie sviesaus objektyvo, nedaug mm ir dienos metu, t.y. kai islaikymas trumpas = jokio tolko.

Tamron 55-200mm F4.0-5.6 be IS ilsisi, nors jis ir astresnis, ir F4 iki 135mm dar moka..
Jam poilsi suteike kitinis 55-250 IS'as .. pvz. 50mm F1.8 yra be IS ir dzin..
Mano fejai patinka is uz 2metru pyskint ir nejudancius kad ir prie 250mm F5.6.. ir fejos neklysta :)
Man bent tiek gerai, kad tas 50mm F1.8 ne visas dulkes renka.. ir feja zino, kada jai reik F1.8..