Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: Vytenis P.
Data: 2015-05-15 06:57:09
Bandei? Žinai? Su 210mm kitapus tarpeklio nufotkintą ožį turėsi
visiems rodyt pirštu ir galėsi rengt konkursą "kas atspės, kas ta
šviesi dėmelė, kur matosi žalumoj?" ;) Apie "pusę nuotraukos" tai
ir su 400mm tik pasvajot. O dėl detalių bažnyčioje - gal kam to ir
prisireikia... Bet prie 210/6.3 jis - totalus  muilas, o pridarius bent
iki f/8 jau turėsi kokiam tikinčiąjam tą patranką į petį atremt. Juk
nesišlaistysi po bažnyčią su monopodu. Žodžiu, manęs tikrai
niekas neįtikins, kad tokio meno tikrai reikia.