Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-05-15 13:35:39
2015-05-15 12:59, Vytenis P. rašė:
> Gyvenime peizažų tarp 55 ir 210 nefotkinu, nebent jei rūką reik "pritraukt"

Jei tu kazko nedarai, tai nereiskia, kad kiti to nedaro ir jiems to
nereikia. Pvz. aš nefotografuoju paukščiukų, žvėriukų (dėl to neturiu
super tele) ir visokių vabalų (dwl to neturiu makro objektyvų). Bet tai
nereiškia, kad nėra zmonių šituos dalykus fotografuojančių.

O bendrai pawmus, tai "peizažui reikia plataus kampo" yra totalus mitas.
Labai dažnai peizažui tele tinka daug labiau nei platus kampas.

> O kas negerai su kintančia perspektyva?

Tas ir negerai, kad ji kinta. "Pamatysi" super kadrą, tavo 50 viso to
neapims arba apims per daug, "pazūminisi" kojomis, perspektyva pasikeis
ir kadras bus nebe tas. O jei niekur nejudėsi, o pakeisi kampą į
platesnį/siauresnį, perspektyva nepasikeis ir turėsi tą savo kadrą.

> Zūmas perspektyvą visada
> suplokština (ypač prie 6,3-11), tai to labai pasigendi?

Aš matau, kad tu neturi žalio supratimo apie tai, kas yra perspektyva ir
kas ją įtakoja. Uždaryta diafragma įtakoja ryškumo gylį, bet jokiu būdu
ne perspektyvą.