Tema: Re: DSLR dovanu
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-05-10 15:41:15
On 2015.05.10 02:00, Justas M. wrote:
> Siuo metu randu d3300 uz ~430 eu. Sakyciau tiek butu absoliutus
> maksimumas kiek noreciau isleist.

o apie objektyvus kas gavojama?

> Del 350D. Jis buvo su kitiniu objektyvu, per tuos daug metu fotkinama
> buvo vis maziau (mokslai->vaikai, etc..zodziu, laiko trukumas). Dabar
> patyliukais buvo issakyta mintis "ech kaip noretusi vel pradet
> fotografuot", del to ir ieskau kazko sviezesnio.

naujas žaisliukas norą fotografuot pažadins labai trumpam....jei jo iš
esmės nėra :)

> Kuo man asmeniskai neitiko 350D.
> - Gal klystu, bet man pasirode, kad siais laikais mano telefonas fotkina
> geriau. Galit sakyt, kad "tarpines" beda...

Na tai nereikia norėt stebuklų iš sudaužyto plastmasinio kitinio
objektyvo. Nes šiaip optikoj daugiau esmės nei fotoaparato kūnelyje

> - Beviltiskai letas traukiant nuotraukas is jo

O tu dar WiFi nori.... normaliai tai išimi kortelę, kiši į skaitytuvą ir
nusikrauni. Nors nenustebčiau, jei tavo atveju stabdo ne fotikas, o
turima kortelė.

Šiaip, IMHO prasmingiau tuos 430€ būtų išleis normaliam objektyvui ant
turimo Canon'o