Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: amenox
Data: 2009-06-19 19:14:36
Tai cia kaip supratu kiek uzdirbo jau grynas pelnas ar ne? Nes ju savikaina
man rodos nemaziau puse tos sumos sudaro. :) As nesakau kad jie ant skurdo
ribos laikos, bet jei taip ir toliau, tie pelnai mazes kaip reikiant, nes
dali susirenka po premieros parduodant VHS (ata) ir DVD, BluRay. Jei niekas
ju nepirks tai drasiai koki 1/3 tos sumos atmest ateiciai galima imho.

>>> http://boxofficemojo.com/