Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-06-04 22:36:26
kazkaip "neskaniai" atrodo tokiu argumentu saltinis "TorrentFreak", tas
pats kas skaityti apie rukimo nauda niesciom moterims "Marllboro"
svetaineje :)
Beje sventai tikiu, kad kas "atkas" ir rimtesniu faktu apie piratavimo
nauda, cia juk amzino fleimo tema :)
Tad del sportinio intereso,kuris bus pirmas ?