Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: ig
Data: 2009-06-03 19:56:57
Idomu kad googlas remia, kai pats vienu metu berods blokavo torrent
paieskas.

Siaip labai neisigilines galvoju kad negali buti visai anoniminis dalykas,
nes jei as prasau kazko reskias man tai turi atsiust, tai yra patenkinta
uzklausa grizti atgal. Tad kad ir kiek "anoninimizavimo" tasku praeitu yra
kelias mane atsekt atgal... Na bet cia dzin, ant greito labiau uzkliuvo toks
sakinys:

"Freenet does not let the user control what is stored in the data store.
Instead, files are kept or deleted depending on how popular they are"

tai kaip cia su pedofilija pvz ? as pats ir be saugumo prasymu nenoreciau,
kad mano kompas padetu tam plisti. O cia kaip ir idealus irankis, todel
kazkaip vistik turetu rasti buda... remiantis kokiom nors terorizmo gresmem
ar pan uzraukti tokius projektus, kaip ir meilus/chatus skaityti gali :)

o tokia fraze:
"Freedom is more important than having professional artists (those who claim
that we would have no art do not understand creativity: people will always
create, it is a compulsion, the only question is whether they can do it for
a living). "

Kaip ir atsako, kad jei yra isvystomas piratavimas, nelieka profesionaliu
kureju (lieka tik tie kurie reiskiasi i webcma per youtube) tada jau biski
abejoju ir nauju filmu gamyba, liks tik visokie studentiski marazmai
neidomus niekam apart ju autoriu.....  kaip noreciau dabar suzinot kur
viskas nugrybaus po kokiu 50 metu :)

..