Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: ig
Data: 2009-06-09 22:33:21
Tai kad neka ji ir kontroliuoja matyt jau, labiau pramones/prekybos gigantai
kontroliuoja kaip turetu buti valdoma valstybe, jei neliesti kokiu nors
revoliuciju scenarijaus...
O sekant tavo logika - didziausias pelnas maziausiom sanaudom, tai neturetu
ir zvaigzdem moketi po 20mln uz filma, uztektu kartelinio studiju susitarimo
ir uzsiaugintu naujas zvaigzdes uz 200$ per diena :) (bo senos jau
pertekusios ir neis), tai sakau gal vistik rinka naturaliai diktuoja kas
kiek vertas.

p.s. jei rimtai, tai labai daug negalvojau ta tema ;)
..