Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: digizitor
Data: 2009-06-03 11:38:11
Gerai. Kitas pavizdys:
Vyksta futbolo varzybos. Stadionas uzpildytas 80%, kuriame
sedi komandu fanai ir kiti entuziastai, kuriems varzybos - pramoga.
Bet yra ir tokiu, kurie stebi varzybas uz stadiono tvoros ir mato
50% viso reginio (nes, sutik, visu tu screeneriu, TS, ir kito fufliako
ziurejimas per 19'' monika taspats gaunasi). Kaip dabar su
nuostoliais? Irgi skaiciuoti kad ziurintys uz tvoros = neparduotu
bilietu kiekiui?
O labiausiai tai kompanijos pyksta uz visokius leaked workprintus ir kitus
prereleas'us,
nes tai lyg eiti i varzybas is anksto zinant rezultata :)