Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: Toxis
Data: 2009-06-12 20:30:25
Na piratavimas isivazheves kaip reikalas, bet kazhkodel drastishkai mazhejanchiu holivudo studiju pajamu ash nepastebiu:) netgi prieshingai sakychiau.

Apie suvarzhymus ir ir free net'a, ash deja ateiti pieshiu shiek tiek piktersne nei shedeuw:) - imho visgi ishkils w3c (ar kaip tas biesas "draugishkas" internetas vadinasi) - bet giliai pogrindyje ishliks ir shitas, su visom savo ydom, virusai, pornucha, pirachina ir 4chanas:) kuris ish pradzhiu bus draudzhiams ir gaudomas, bet paskui ji visi "pamirsh" ir likts tokiu piktu "hakeriu" buveine... Kurioje negana to galima bus nusisiurbti ir brezhinius savo virtuvinei "rapid prototypingo" mashinai (apie ja jau diskoveris rode - man ish kart pirma mintis - blyn, juk su ja praktishkai mashina nusipiratint galetum:)
o shiaip pilnai sutinku su "piratines" pazhiuras skleidusiais zhmonemis - visu pirma piratavimas lygiai taip pat skatina progresa (ne tik interneto spartos), teisingai chia buvo pamineta, kad kinoteatrai ir kino kurejai noredami uzhsitikrint pajamas privales galvot kazhka naujo - 3d, 4d etc. Antra - shitas reishkinys dar labiau sumazhino atstumus, jei ta pachia laida, ar seriala gali pazhiuret uzh poros valandu nuo jos pristatymo amerikoj - noredami ishlaikyt zhiurovus, ne tik kinao teatrai privales pasaulines premjeras daryt, tas pats diskoveris gal nustos europa laikyt trechio pasaulio shalim, kur viskas rodoma su keliu metu "lagu". + pripazhinkit, jei ne tie niekadejai piratai nei microsoftas butu pasauline koorporacija, nei daugelis ish musu moketumem ne tik kad programint, bet apskrytai shitoj srity gaudytis - kuris ish jusu turejot legalius win3.11 ar 95'tus, ar 98tus? Kuris mokejo uzh paskali (o jis beja mokamas?:), ar ta pati norton commanderi?
Taip, gal jei ne piratavimas dabar zhymiai labiau butu ishpletotas open source'as - bet imho pati open source'o koncepcija yra inspiruota piratavimo.. taip kad ish vienos puses ig ir kiti teisus - piratavimas nera tyras veiksmas (vagyste tai pavadint sunku, tai labiau sukchiavimas/nusirashynejimas per egzaminus), bet ish kitos puses - tai lyg zhmogaus savo kapitala susikrovusio ish narkotiku prekybos postringavimai apie dora, geruma, bei teise :)