Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: Blynas
Data: 2009-06-03 11:05:44
Sprendžiu pagal save. Daug geros muzikos mano niekada nebūtų atrasta, jei ne torentai. Parsisiunčiu, paklausau. 99% ištrinu, o vat tą 1%, kuris man išties patinka - nusiperku. Mano pažįstamų tarpe tokie yra praktiškai visi, kurie naudojasi torentais. Kitaip tariant, sprendžiant pagal mano aplinką, tai muzikos leidėjai prarastų tikrai daugiau, jei negalėtume klausytis muzikos nemokamai.

Su filmais taip pat - man tikrai patikusius filmus perku, jei tik galiu gauti lietuviškoj parduotuvėj.