Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: amenox
Data: 2009-06-04 09:38:00
Niekas ir nesako kad torrentai nelegalu, bet visi pukiai zino kas ju pagalba
siunciamasi, bet pakelia akis i dangu ir sako kad cia nieko tokio... :) Bet
kuriam cd ar dvd yra eilute apie tai kad PLATINIMAS be autoriaus sutikimo
draudziamas, tik nereik aiskint kad to nezinai. :) As tai va manau kad kai
holivudas pribres iki to, kad savo produkcija prades platinti daugiau nei
50% tik online, tai tada galiu duot 100 procentu kad visos linkomanijos ir
pan. ta pacia akimirka bus uzdarytos, nes jiems konkurentu nereik. :)