Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: monaxas
Data: 2009-06-04 19:23:25
Nenusimink - kinas nežlugs.
Visi prisimenam VHS atsiradimo laikus. Buvo pranašaujama  - kinui galas, gi niek neis į kinoteatrus, persirašinės ir pzdc. Ką matom?
Patogius krėslus kinoteatre, erdvinį garsą, pojūčius, kokių nėr prie buitinio VHS. Kinas pateikė tai, ko VHS negalėjo pateikt.

Ir dabar, ne draudimais reik problemą spręst - reik tubulint kinopramonę. 3D, vibratoriai krėsluose, kvapų terapija galų gale. Ir eis masės į kinotetarus, byrės pinigas.

Nesigilinsim į Holivudo pelnus, kurie suteikia moralinę teisę spoksot jų produkciją nekokybiškai, bet nemokamai. Nekomercinis kinas irgi tam ir vadinasi "nekomercinis", kad nu kaip ir pochuj festivaliuose jį rodo ar entuziastų susibūrimuose už dyką.

Reziume:
piratavimas atveria naują puslapį žmonijos formavimosi istorijoje, kai kas išgyvens, kai kas - ne. Bet draudimais tik pailginama mirštančiųjų agonija.