Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: amenox
Data: 2009-06-16 15:52:47
Del filmu matau tik viena kelia, halivudas tures ta pati uzsukt, t.y. savo
produktus pavaryt online papigiaj (na pigiau sakykim :) ir labai greitai po
premieros. Ir labai nenoriu kad juos i bankrota nuvarytu, bo tada vietoje
keletos stambiu studiju atsiras daugybe studijeliu, kurios suks daugybe
shudo su poros tukstanciu biudzetu ir geras blokbasteris pasirodys karta i 5
metus. :)