Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: ig
Data: 2009-06-03 09:50:38
Tipo be namudiniu piratu subankrutuos interneto tiekejai. Labai abejoju ar
nors vienas isivis atsisakys, nes turi isvystytas pirklausomybes skypam,
forumam ir newsgrupam ;) Realiausia, kad pereis ant pigesniu planu.
Vaistines irgi galetu narkotikus pardavineti, arba supermarketai piratinius
dvd :) bet biski neapsimoka, nes baudos ir is to sekancios problemos matyt
didesnes uz pelna, bet nebankrutuoja kazkaip.

..