Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: shedeuw
Data: 2009-06-04 17:33:17
Kazkada apie galimybe moterims balsuoti zmones kalbedavo panasiai kaip dabar tu apie piratavima, neva tai kazkokiu budu laizoma visuotinai pripazinta ir negincijama dogma ar desnis.
Gyvenimas keiciasi. Zmones keiciasi. Istatymai keiciasi. Technologines galimybes keiciasi.

http://torrentfreak.com/economists-abolish-copyrightpatents-save-the-economy-090310
http://torrentfreak.com/economy-profits-from-file-sharing-report-concludes-090119

Adapt or die