Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: ig
Data: 2009-06-03 19:28:49
Nesuprantu kam tu man irodineji apie tariamai tariamu nuostoliu dydi :) nei
as istatymu leidejas nei teisesaugininkas. As tik manau kad intelektualine
nuosavybe yra toks pats turtas kaip ir tas kuris pasiciupineja, ir jis siuo
atveju yra vagiamas, o kiek tai ivertinti pinigais tegu aiskinasi
teisininkai.

..