Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: -o-o-
Data: 2009-06-03 08:27:12
ziurekim i tai paprasciau - dabar kiek jau yra investuota i optika i
didelius greicius inete? Ir galu gale paaiskes (tarkim uzdarius visus
trackerius), kad to visai nereikejo :) Visi pereis prie 1MB/s arba visai
atsijungs. Pvz as tai visai atsijungsiu, nu kam jis man? Vaikus inetas
zaloja (skype, irc, chat'ai, mirc'ai), o man paciam tik mokesciam susimoket?
Ta galiu padaryt is bedos ir banke, nors dauguma atveju turi pasirases, kad
tiesiai nuo kortos nuskaitytu, o delfius, alfas ir ir bfn'us galima ir darbe
perskaityti, paziureti. Tai kam jis dar namie reikalingas? Tikrai, kad
prasides "bruzdesiai" tiek is klientu tiek is tiekeju puses.